Du ska öka varje gång, det viktiga med att börja lågt är att du ska få rätt teknik, släpp allt ditt ego att du börjar lätt. Är det väldigt lätt kan du öka med 5kg istället för 2,5 kg men då är även risken att du kommer stalla tidigare högre. Och med varje gång menar jag varje dag, dvs 50 kg knäböj på måndag så kör du 52,5 kg på onsdag som ett exempel. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Got it. Då vill jag bara fråga hur jag höjer 2.5kg på en stång? :-P eller vet inte hur det ser ut på andra ställen, men 2.5 är minsta vikten hos oss Skickat från min Xperia S
Har alltid hittat 1,25 på gymmen jag går till. Eventuellt är de riktigt bra gömda . Annars skulle jag nog investerat i två egna 1,25 kg vikter.
Har ju vart där ett år nu, tror inte jag missat dem :-P då får det bli så, vart kan man hitta vikter? Skickat från min Xperia S
Hård träning lönar sig. Hade en break under jul men började förra veckan och kör 3 dagar i veckan. Riktigt roligt och mår 100 gånger bättre med träning än utan Skönt att även ha kommit in i rätt kostcirkel och äter nyttigt Dock inte beställt gymkort då ett busskort dit kostar 740 kronor Tap stalked[/B]
Själv är man inne på andra eller tredje veckan, 5 dagar i veckan och börjar höja vikterna igen, känns underbart! Skickat från min Xperia S
Lyfter vikter 3 dagar i veckan och kör motion 2 dagar utöver det Kör tills jag är helt slut alla 5 dagarna och ger mig god träningsvärk Jag är en nybörjare också och kör ett nybörjarprogram som jag hittat på bodybuilding.com's forum Känner dock att jag behöver köpa mer vikter till mina hantlar Tapatalked
Har börjat köra igen efter en månad, skapligt skönt. Men det verkar inte som jag tappat mycket muskler heller, man var väl förbannat grov innan man tog en paus Sent from my super fast Prime filled with beans.
Jo jag har då vart med om att jag tappat på längre tid. Exakt. Sent from my super fast Prime filled with beans.
ligger man på sofflocket och drar i sig konsistensfett så visst men annars inte en suck... det beror väl kanske på hur mycekt man tränar med jag har kört 4-5 ggr i veckan i runda slängor 15 år jag tappar inget på 1-2 månader utan träning... snarare tvärtom ibland.