Yes, ska ge så mycket feedback jag kan. pendlar 3 timmar om dagen så kan ha en del användning för appen
Första jag märkte var felmeddelandet när inte servern svarar, det står "Servern svarade inte, testa igen och" sen ser man inte mer av meddelandet. Skulle gärna vilja veta vad det står efter "och". Dock spelar det ju ingen större roll, är ju bara att uppdatera.
En annan grej;
När man trycker på mer info och kollar på ett specifikt tåg så kan man ju kolla på avgångar, alltså trycka på en tid.. där finns det "mer info", precis på samma sätt som när man står i stationsvyn, klickar du på mer info knappen så skickas du tillbaka till första stationen du var på från början. Alltså inte till den stationen som man egentligen vill komma till..
hmm, insåg precis att jag suger på att skriva felförklaringar.
Okej så här bär jag mig åt;
(Jag ska med ett tåg från stockholm till malmö)
Går in på station Stockholm -> klickar på tåget till Malmö "mer info" (jag är nu inne i tågvyn), nu vill jag av någon anledning checka läget i Avesta (tåget gör stop där) -> så jag trycker på avesta i tågvyn och väljer "mer info", DET ÄR HÄR jag blir tillbaka skickad till Stockholm C, fast jag egentligen borde bli skickad till Avesta station!
Click to expand...