Fråga: Tråkigt designfel

Discussion in 'Nexus 4 - Allmänt' started by scsi, Jan 7, 2013.

1. imaster

imaster Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har min liggande i sängen under kudden men det var inga problem att vakna när den ringde imorse. Kanske är man lite skadad som ganska nybliven småbarnsförälder...

2. scsi

scsi Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Ja, jag nämnde att OT att hox:en hade en snarlik design, att problemet är mycket mer påtagligt på Nexusen. Varför vet jag inte, men tyvärr är det så.

3. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Låter ju som en smärre katastrof i mina öron! Ja spotify lyssnar jag inte så mycket på med den inbyggda högtalaren men youtubeklipp ses dagligen med luren liggandes på ett bord.

Som väckarklocka använder jag dock aldrig mobilen, så grymt osmidigt jämfört med en bra väckarklocka men jag vet, det är jag som är ovanlig ;-)

SGS3 via Tapatalk.

4. JwK

JwK Youth Droid Medlem

Operatör:
    Tele2, Google Voice
    Telefon:
    Google Nexus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Google Voice
    Telefon:
    Google Nexus 6
    Telefon 2:
    HTC One SV
    Telefon 3:
    Google Nexus 4
    Platta:
    Google Nexus 7
    Orginalbumpern ger lite spacing, fast inte märkt några större problem, använder som väckarklocka. Att ha uppochned är ingen hit när man laddar trådlöst heller.

5. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Förlåt att jag kapar tråden men är det bara jag som inte riktigt ser detta som ett problem? Jag vaknar på morgonen och använder iofs inte högtalaren till annat men ändå :P

När man snackar på högtalartelefon går det alltid att lägga den så att det hörs bra om man inte håller i den. När jag spelar eller kollar på något ligger den aldrig helt platt mot bordet. Så lång hals har jag inte...

Men visste borde de satt den i botten istället :)

6. Avarell_Dalton

Avarell_Dalton Senior Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 7 pro
    Jag tänkte ett tag på detta problem, har inte telefonen än men det borde ju funka med en s.k. epoxydekal/dome dekal/3d-dekal som ger lite mellanrum. Sen gäller det ju att hitta någon man vill pryda telefonen med också. Ger er ett exempel för er som inte vet vad en dome är: http://www.ebay.com/itm/Android-Epo...-/360414284799?pt=Modding&hash=item53ea5d8bff
    Denna föll inte mig i smaken men iaf. Väskor, bumpers och allt vad det är går bort för mig så nån sån här lösning får det bli för mig

7. Qrac

Qrac Adult Droid Medlem

Telefon:
    Nokia 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Nokia 8
    Jag har något liknande på min nuvarande mobil. Fast mitt är i tyg och bara 1-1.5 mm tjockt, samt kan tas och och sättas på väldigt lätt.

Använder det främst för att kameran på Ray sitter väldigt oskyddat på grund av det tunna plastbakstycket. Kommer nog använda det på nexus 4 också (om det kan klistras fast på glas). :P