Tack för hjälpen, fick genast bättre resultat. Det enda som är jobbigt är när jag går ut i köket, så poppar det upp en annan router som använder exakt samma kanalområde som jag gör, vilket genast reducerar signalen. Går det inte att ha fler än 13 - 14 kanaler på routern?
Jag är rätt så noob när det gäller sånt här med nätverk, men vad gör jag med kunskapen? Är de routern jag borde ställa om till kanalen med bäst signal?
Nu har dustin skjutit upp leveransdatumet till 22 februari hoppas bar inte det gäller mig som beställde precis innan den började levereras
Nu efter att ha skickat ett mail till Dustin fick jag ett mail med precis samma information som det står på orderhistorik dvs beräknat leveransdatum 22 februari men har inte fått något riktigt svar på mailet som jag skickade igår kväll :-( Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
De har fortfarande tre i lager på multitronic.se för den som vill ha en någorlunda snabbt. Har beställt en därifrån. Lagret ligger i Finland men Finland verkar tydligen ha snigelpost. Man kan följa försändelsen med kollinummer. Kolla in ineffektiviteten!: 03.02.2012, 20:35 Försändelsen är i sorteringen 60000 SEINÄJOKI 06.02.2012, 16:15 Försändelsen är i sorteringen 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 06.02.2012, 17:19 Försändelsen är överförd till transport 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 06.02.2012, 19:27 Försändelsen har avgått från landet 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS Tre dagar för att flytta paketet några mil! Posten jobbar tydligen inte på helger i Finland... Aja, så fort den anländer till Sverige går det väl undan.
Gav upp min order från Inet och Beställde från Multitronics förra måndagen och kunde hämta ut den i fredags morse! Helt acceptabelt tycker jag!
Lastbilarna mellan sorteringsställena kör väl på helgen i Sverige? Det är väl bara utdelningen som tar helgledigt eller är jag helt ute och cyklar? Jag får väl i annat fall be finska posten om ursäkt och sätta in en dagens ros i Helsingfors dagstidning
Nu idag ändrades status på min order på Webhallen till behandlad där det stod Hämtad/skickad 12-02-06 , lite oväntat då deras nästa leverans är beräknad till den 14:e. Så nu får jag väl min Prime denna vecka iaf
Ne. Jag beställde från netonnet och de skickade den på en fredag, kom fram på tisdagen (skulle dock kommit på måndagen om jag inte bodde i Luleå). Den låg på posten i Göteborg hela helgen. Fint att ge dem en ros
samma här är på väg att hämta nu konstiga är ju att de sagt att de inte skulle få in för ens den 14 så undrar vart dessa kommer ifrån Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jag hämtade min för en stund sedan och håller på att uppdatera, har inte hittat nått suspekt än, bara blivit lite kär
Verkar som jag har en död pixel ändå, såg den inte innan med nu syns den tydligt, den är typ svart i mitten höjdled och typ i mitten av högra halvan längsled, lite störande, men men, inga andra problem jag upptäckt än iaf.