Problem: Trasig bildskärm och vill bara &¤¤5& Googles hjälpsida....

Diskussion i 'Google Pixel 7 Pro & Pixel 7' startad av Salvion, 14 apr 2023.

1. riceboiler

riceboiler Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    229

MINA ENHETER

Skickade in min telefon igår då displayen var lite glapp (man kunde känna/höra ett klick) när man tryckte på skärmens nederkant.
    Får se vad jag får tillbaka :)

Kan ju tilläga att jag skickat tillbaka många pixel telefoner, 2xl, 4xl, 6pro samt 7pro nu.... och ändå fortsätter man använda pixeltelefoner :)
    Har alltid fått nya telefoner i nya kartonger tillbaka

Kristy gillar detta.
  2. Salvion

Salvion Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 282
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 9 pro 256 GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 9 pro 256 GB
    Info:
    Färg: Hazel
    Platta:
    Google Pixelbook
    Det glömde jag att lägga till och du har helt rätt.

Det jag gjorde var att läsa dom 2 bifogade dokumenten, det jag slarvade med var att längst ner i mejlet med filerna står det du säger
    Så vad jag borde ha gjort är att behållit allt utom telefonen och köpt/fixat ett helt nytt emballage, jag blev bara stressad över situationen och försökte vara seriös/ordentlig utifrån mina tankar, vilket ju blev fel.

Jowee, Kristy och Leo83 gillar detta.
  3. Burano

Burano Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Då är det min pixel 7 pro där skärmen börjar flimra och gå över i grönt. Nedre halvan av skärmen men den flimrar över hela och blinkar med ljuset. Märks oftare när den använts några minuter. Ibland släcker den ner skärmen av sig själv så man får klicka på sidan 2 ggr och komma tillbaks till fingeravläsningen. Telefonen är 4 månader gammal och har alltid haft flipakal och inte ett märke på telefonen eller displayen. Ser att andra har haft problem så ville bara dela med mig av ännu ett problem. Köpt via Comviq så imorgon ska den in på service så får se vad det resulterar i...