Trasig display

Diskussion i 'Nexus One - Allmänt' startad av Lääny, 13 mar 2010.

1. Lääny

Lääny Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för tipset! Ska kolla upp det. Man vill ju veta om det går på garantin innan man börjar joxa med frakt till england osv. Får nog vara på HTC igen och fråga vad dom menar med reklamation, om det är lika med garantiärende? Djungel detta :S

2. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

det kostar inte mer att skicka till england än inom sverige... skickade min till deras servicecenter o de kostade 85kr typ. Och den är nu påväg tillbaka till mig och dom har inte sagt något om att jag ska betala något. (inte ett skärm ärende).

3. underlig

underlig Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Fick precis tillbaka min, jag skickade den i orginal-google-lådan, innuti en större kartong vadderad med luftfyllda plastfickor (finns nått packmaterial som är sånt). Fick tillbaka den i google-lådan istoppad i en dhlpåse.

Tre papper med felbeskrivning, att det inte går på garanti och prisuppgift. Så, ingen kommentar alls om att det är fler som har råkat ut för samma sak.
    Telefonen är också nollad men har senaste uppdateringarna så vitt jag kan se.

4. gurgel

gurgel Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

-

jag har vissa funderingar på att skaffa en nexus one men jag har en fundering,
    jag har för mig att jag läste att dessa telefoner har en display av så kallat gorilla glas, det skulle ju vara hur starkt som helst, men det kanske inte stämmer?

5. jonaz

jonaz Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    17

MINA ENHETER

underlig: vad skulle de kosta?

6. underlig

underlig Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

127 pund för reparation, delar och frakten tillbaka (via dhl), jag betalade dessutom frakten till England (skickade med posten).