Gäller att försöka bestämma om man ska ha HOX eller Sony S ganska snart mao. S3an är bara att glömma med detta abb.
Faktiskt sugen på en vit HOX och inte en svart/grå. Hoppas färgen inte lossnar om man slår i telefonen eller blir för skitig. svårt att gissa då man inte kunnat klämma på telefonen än och kunna få en uppfattning om ytskiktet.
Det som gör att jag är lite tveksam till HOXen är storleken och att den inte är ute än så man kan få reda på nakdelar och kunna känna på den lite. Har en HTC Desire idag med 3.7" som är sjukt smudig och bara byte till 4.3 lär bli lite chockartat. Många säger dessutom att där går gränsen vad DOM tycker är för stort. (baserat på polare som har S2an och Sensation). Jag tar dessutom rätt mkt kort på allt ifrån prislappar i butiker (för att komma ihåg vad jag ska köpa och kolla upp) till natur och vänner så kameraknapp är ett stort plus för Sonyn. Saknat det mkt sedan tiden med Nokia N82 (saknar xeon blixten oxå)
Tråkigt att minneskortplats är en utdöende finess oxå då ett snabbt 32gb minne bara kostar några hundra

Att man inte kan byta batteri eller peta i större batteri är synd oxå men går att leva med hoppas jag. Gillar inte laddkontakt på sidan heller men det är en smaksak kanske.
Puh inte lätt detta men lutat starkt åt en HOX... snart dags att kontakta Toni ...
EDIT:
man skulle ju ha bra svårt att förlåta sig själv om tre kortade ned tiden för erbjudandet igen och man missade det =P
Click to expand...