Tre kopierar Swedroid?

Discussion in 'Off Topic' started by Hellberg, Jun 10, 2009.

1. Magsta

Magsta Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

fixa nått gött telefonsköpsavtal med tre vetja:)

2. Näslund

Näslund Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Eller sikta på Google direkt, fria prototyp till Bernard och Mannyb! Alltid det senaste här :)

3. Drupal

Drupal Youth Droid Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 2 + Pixelbook

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 2 + Pixelbook
    ROM:
    Kör för det mesta vanilla numera
    Info:
    Pixel
    Telefon 2:
    Nexus 5x
    Telefon 3:
    Nexus 5
    Platta:
    Pixelbook
    Platta 2:
    Nexus 9
    Svenska betatestarna finns här! Har ni någon app som skall testas skicka dom till mig :)

4. Hellberg

Hellberg Teen Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Telefon 2:
    Google Pixel 4
    Telefon 3:
    HTC U11
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S4
    Verkar som killen som skapat det där forumet verkar lite desperat efter besökare, han verkar spamma varenda android-relaterad artikel/blogginlägg etc han kan hitta med kommentarer om hans forum.. :P

5. mannyb

mannyb Androidpamp Staff Member

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Google Pixel Tab
    ROM:
    Stock
    :D

Jag har noterat detta också. Oftast brukar hans kommentar följas av någon som förklarar att Swedroid är bättre. Stackarn.

6. Hellberg

Hellberg Teen Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Telefon 2:
    Google Pixel 4
    Telefon 3:
    HTC U11
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S4
    Haha, ja.. Kan inte vara lätt :D

Jag upptäckte precis att jag verkar ha skrivit "verkar" väldigt mycket i förra inlägget. Verkar dumt av mig tycker jag. :o

7. bullen

bullen Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag heter David Johansson och driver andr0id.se. Ser att ni är lite nyfikna på varför forumet även finns på tre. Nu kommer vissa säga ”vad var det jag sa” ;) Det är så att jag driver forumet själv, men har samtidigt ett samarbete med tre. Jag driver andr0id.se för att jag är peppad på android och för att jag vill skapa en öppen plats där alla är välkomna att skriva och diskutera eller tipsa om ALLT som rör android samtidigt som de som vill veta mer skall ha en plats att hämta in information.

Det finns flera anledningar till varför 3 vill vara med och samarbeta med andr0id.se. Dels vill de kunna erbjuda sina kunder och de som är intresserade av att köpa en android mer information och en möjlighet att få svar på sina frågor från användare. Dessutom är de intresserade av att veta vad marknaden tycker om android, nya androidmobiler samt tre som operatör. De har även en del kunnigt folk och sitter på en hel del information som de kan dela med sig av på forumet.

3 kommer inte att moderera forumet och plocka ner inlägg eller trådar utan istället ta till sig av användarnas synpunkter och se forumet som en möjlighet att besvara de frågor och synpunkter som kommer upp.

finns det intresse för er som driver swedroid så delar jag gärna med mig av min kontakt hos 3. så kan ni ju att snacka vidare med dem på samma sätt som jag gör och eventuellt vara med och testa nya androidmobiler och fungera lite som en ”expertpanel”.

tänkte stanna och hänga på forumet om det är okej :) är det något så hojta till

8. malkus

malkus Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Nu hojtar jag!

andr0id.se verkar nedstängd. Hittade inget här på swedroid om detta. En Whois ger att domänen är registrerad på TeliaSonera... :ehm:

Jag var nämligen på jakt efter lite info från Tre om Magic-uppdateringen men det verkar lite utsiktslöst.