Att önska utökad täckning via en digital tjänst avsedd för ändamålet är inte möjligt i dagsläget. Däremot kan du absolut skriva ett foruminlägg via
Tre:s eget community vilket du hittar här:
Kom in i samtalet, ställ frågor. | Tre Community
Jag skulle dock rekommendera att du tar kontakt med kundtjänst och berättar om dina upptäckter vad gäller den tidsförknippade prestandan på orten.
Min egen erfarenhet är att
Tre lägger stor vikt vid kundrelaterad feedback om driftproblem eller överbelastningsrelaterad problematik.
Det kan sannolikt framstå som att kundtjänst inte kan göra så mycket åt det, där och då. Något som naturligtvis stämmer till viss del. Men, ett belyst problem har långt mycket större chans att nå fram till rätt radioplanerare och därmed leda till förändringar i nätet. I det här fallet kan det vara så enkelt som att se över den transmission man har valt till dom aktuella siterna i området. En eventuell flaskhals är enkel att sätta fingret på via statistik för orten.
Som en sista kommentar kan jag säga att utbyggnaden som sker längs med kusten befinner sig i ett mycket tidigt stadie. Man har väldigt, och då menar jag väldigt mycket mer i kikaren för landets norra delar.
Edit: Har du en router med mobil uppkoppling? Jag frågar bara för att mätningarna är gjorda över en wifi-uppkoppling.
Click to expand...