TruPhone - Skype via WiFi

Diskussion i 'Applikationer' startad av Das Erdbeerkuchen, 8 jan 2010.

  1. ChristianSR

    ChristianSR Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2009
    Inlägg:
    382
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Damn, jag trodde den stödde Skype över 3G. Men alas, earwax.
     
  2. zyxon

    zyxon Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jan 2010
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Sorry! Verkar inte hjälpa att ha "riktig" dator om man inte kan läsa ämnes rubriken! :)
     
  3. MartinAsplund

    MartinAsplund Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jan 2010
    Inlägg:
    272
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Själv söker jag efter en app/klient som gör det möjligt för MIG att kunna ringa gratis eller väldigt billigt både när jag är uppkopplad via WI-FI och 3G till både fasta nätet, mobila nätet och även till andra som kör liknande såna appar/klienter. Vill även att folk ska kunna ringa mig billigt från både fasta nätet, mobila nätet och från en annan voipapp.

    Finns det överhuvudtaget i dagsläget någon som helst sådan app eller klient som man kan installera på en Android-telefon? Först när jag verkligen vet att det finns en sådan app/klient som fungerar och kommer att fungera i framtiden först då är jag intresserad av att köpa en Android-telefon (äger ingen smartphone idag utan har istället en halvtrasig gammal SE W880i inköpt i juli 2007 som jag väldigt gärna skulle vilja byta ut).

    Vill helst av allt ha ett abonnemang med obegränsad mängd datatrafik per månad för en fast summa men som sagt då måste det finnas en VOIP-klient/app som uppfyller min krav/behov.

    Vore ju trevligt om någon som vet något om detta kunde svara på detta inlägg.
     
    Last edited: 31 jan 2010
  4. Jobilinx

    Jobilinx Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jan 2010
    Inlägg:
    276
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Förstår inte, kan man lägga till sitt skype konto? Hur issåfall? Ringer nämligen gratis till hemnummer via skype, skulle vilja göra detta via mobilen.