Och de i jkpg åt ju mina, så kom inte hit. :-P Men de nya zonerna borde komma när hela systemet nollställs för den nya månaden, så var det väl sagt? Det har ju inte heller hänt ännu.
Japp, nya zonerna skulle komma vid omstarten. som skulle skett för 8 timmar sen.. Varför inte detta har hänt har jag inte hört ett knyst om.
Så nu är allt fixat, och ett antal nya zoner i GBG har dykt upp! (antagligen på andra ställen också). Gillar zonerna på Hisingen, flera av dem ligger endast små omvägar från min cykel-rutt till och från jobbet!
Haha, alldeles nyss blev det en fajt i rådhusparken i jkpg. Min motståndare kom före men en halv minut eller något sådant. Som den gentleman jag är gav jag henne pirzonen. Härligt med fler zoner här hos oss.
Någon eller några zoner i Ljungby vore inte fel. Liten stad men det finns rätt gott om androidtelefoner iaf.
Ljungby är som sagt en mycket liten stad...men nu har ni fått tre zoner, bevisa att det finns konkurrens om dom så kommer det kanske fler Ett tips är kanske att vara med och sätta upp ett A4 eller två kolla www.turfwars.se
Jag tycker att den del i Jönköping känns lite skumt placerade. En på Solåsen är väl tex en företagsparkering? Kan mycket väl vara inhägnad.
Ja, verkligen! Jag tänkte ta den när jag ändå var nere på Media Markt. Men sedan upptäckte jag att man var tvungen att komma förbi en järnväg för att ta den. Så Skerved, kolla till zonen Porfyrzone i Jkpg, den känns inte särskilt bra.
Var och tog mina två första nu, den ena ligger bara ett stenkast utanför huset så den var inga problem. Fick cykla ett par km för nästa. Bra sätt att lura sig till lite motion på
Industrijärnvägen? Enklaste är väl om du cyklar/går/åker under den på Bangårdsgatan eller via bron på Herculesvägen. Ta sig dit är väl inga problem i sig, mer att den ligger på en företagsparkering som är lite dumt. Jag ska cykla dit i morgon och se mer exakt hur det ser ut.