nej, man är ju secret och har mobilen i fickan hela tiden. en erfaren turfare vet hur lång tid det tar att ta en zon och vart man ska stå och hur man ska stå för att se diskret ut
Det kommer nog säkert zoner närmare såsmåningom om du inte bor allt för långt bort förståss. har själv ett par mil till närmaste zon
Har precis varit ute och gjort min första turf-raid, kul spel, riktigt kul. Mindre kul med den nedrans snön men förhoppningsvis håller den andra turfare borta från "mina" zoner hehe
Skoj att du gillade ditt nybörjarturfande! Snön är även bra till att lämna meddelanden till varandra i zonerna har jag sett på forumet Hur som helst så vill jag även påminna om att NY OMGÅNG BÖRJAR DEN FÖRSTA ADVENT KLOCKAN 12.00! Kan ju vara skoj att vara ute å ta lite neutrala zoner direkt i starten om man inte gjort det förr
Mm, vi har jobbat en del med designen kul att du gillar den....får även hålla med om att de e jäkligt kallt idag..måste ha vantar nästa turf-runda!
Inte roligt heller när det är en halvmeter snö runt varenda zon här i Motala Sent from my X10i using Tapatalk
Säker på att utvecklarna jobbar på problemet Vi veteran-turfare har ju redan fått hem våra: http://www.outdoorexperten.se/p-15529-tsl-325-escape.aspx
Jupp vi jobbar på snöproblemet får hem en atv till om några dagar och en plog . dock kommer atv'n från motala till mig så plogning i motala blir de nog inte i första taget
Måste få tag på en skrivare så jag kan sätta upp Turf lappar över hela Motala, har fixat 2 spelare till här i stan, men en fråga vrf syns inte dom på region rankingen? Sent from my X10i using Tapatalk