Beta För att uttrycket "Beta" för MIG betyder; "Halvfärdigt", "hackigt" och "vi kan inte garantera att det kraschar din dator (mobil) sönder och samman"...
Precis det som kajowi nämnde och sen va jag bara nyfiken Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Gjorde en så kallad "Bäver-runda" (ta 10 zoner på max 20 minuter) igår kväll. Kolla i HD så klart! <iframe width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/mgbhXPHGzVQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Naturligtvis stöter man på en aldrig, av mig, tidigare skådad bugg (dubbla chatter) som kraschar Turf. Där finns en anledning till beta Statistiksida för rundan: http://goo.gl/9yBTB
Kajowi, Xperia84: Ok, då är jag med på varför ni undrar. Som sagt är spelet inte perfekt ännu, vi jobbar på det(samt ny funktionalitet) varje dag. Vi vill av erfarenhet inte säga något datum när vi går ur beta-stadiet...det kommer nog bli en ganska odramatisk övergång misstänker vi Nu ska det tas zoner i karlskrona och sedan skåne!
Eager Beaver Eager Beaver - wow. You have my respect. Har funderat på den vid flera tillfällen, och nästan sett den som ett skämt, eller nåt. För mig tar det nämligen som ABSOLUT snabbast 2 minuter att åker mellan de TÄTASTE zonerna (sen 3-4 mellan de näst tätaste). Dessutom är det OMÖJLIGT att inta en zon snabbare än (rekord) 1,1 min. Detta pga att jag inte bor i Sthlm och att jag har en SGS... -Men min bäverdag den kommer nog också ska vi se!
Btw, hur gör jag så att min signatur även blir en länk (till Turfa.se)? Finner inte koden att göra så här på Swedroids forum.
Såg reklam för appen på swedroids förstasida, såg trevligt ut så jag plockade hem appen för att testa lite när jag ändå skulle till postlådan. Slutade med att jag jagade zoner ett bra tag i hällregn. Underbart!
Tog en bild i morse på väg till jobbet ursäkta den dåliga kvalitén tog bilden samtidigt som jag körde Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Vet inte in man ser det men vi står vid rödlysen. Sent from my Xperia™ X10 2.3.3 Stock! [want to follow my Google+ push gplus.to/Xperia84
Det är svinkul att turfa. Så fort man vaknar så måste man kolla om någon har varit på ens zoner. Blev helt tokig när man såg att sju zoner har blivit tagna. Tycker dock att det är lite för få zoner i Norrland.
Kul att höra! Vi håller på att se över zonutläggning så att det blir mer heltäckande och alla områden får en ansvarig så du får ha lite tålamod