Dagens morgontidiga testsvar då... innan jag går till jobbet och får betalt för att plåga andra utvecklare ;-)
* Kanon att det går att radera serier nu. Bra med extra varning, så man inte tar bort fel!
* Checkboxen framför ännu inte sända avsnitt är också borta, bra.
* Givetvis blir det bra med check att inte kunna lägga till dubbelt. Du kan inte fixa så att man hamnar på huvudsidan efter att ha lagt till serien, istället för att stå kvar på söket? Troligen vill man ju ändå gå in på serien direkt... Minimerar också risken att lägga till dubbelt, om man inte har helt hjärnsläpp.
* Just nu får jag FC på 3 enheter när jag försöker på in på serien 'The IT Crowd' efter att ha lagt till den. Andra serier går bra, men inte just den... Gillar du inte den?
* Det går att klicka på nya knappen för Mark season as watched även på säsong där inga avsnitt sänts än, tex Game of thrones säsong 3.
Jag hade inte problem med att bilderna bytte plats efter att jag raderat serie. Tar man bort den ena av en dublett försvinner däremot båda, men det löser sig ju när du har dublettcheck.
Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2
Click to expand...