Kollat md5 nu och den stämmer.
Vill tacka för din hjälp wargreymon i detta uppskattar det verkligen men i slutändan hittade jag en annan lösning på mina problem.
Jag tog telefonen packade ner den fint och prydligt i kartongen och gick till netonnet och lämnade tillbaka den på öppet köp vilket gick bra även med unlocked bootloader.
Hela den här grejen var lite för stressade för min sinnesro och är glad att jag lyckades få pengarna tillbaka, nu återstår det bara att hitta en ny lur som uppfyller mina krav och för förhoppningsvis inte krånglar lika mycket.
Måste säga att LG G4 var en trevlig lur som så och hade hela det här gått enklare att lösa hade jag nog varit väldigt nöjd med den, för säga att både skärmen och kameran såg riktigt bra ut och telefonen kändes bra i handen och kommande från äldre eller budget lurar var det väldigt trevligt att ha så mycket ram och cpu till mitt befogade vilket jag inte är van vid.
Det har varit 2 jobbiga dygn för mig sen jag packade up telefonen och det började strula.
har aldrig tidigare haft några problem med att flash varken TWRP eller CWM på mina tidigare ofta inte speciellt populära android lurar för att sen köra CyanogenMod vilket var mitt mål med G4an, slippa både google och lg bloat till största möjliga mån och få en nära till AOSP android version med root privilegier.
Tråkigt att det inte gick nå bra för mig vilket jag till största sannolikhet orsakade själv men grattis till alla er med en G4 med TWRP, root och custom rom eller vad ni nu valt att göra med eran telefon.
Också stort tack till dig wargreymon igen för att du iaf försökte hjälpa mig med minna problem och för dom guider du gjorde för hur man låser upp bootloader och flashar TWRP, och tack till alla ni andra på swedroid som jag sätt hjälpa varandra med problem och hålla en trevlig stemming på forumet, väldigt stor skillnad på trevligheten, sammanhållningen och hjälpsamheten här jämfört med xda.
Det löste sig till slut men inte som man väntat sig och jag hoppas jag ser er på forumet igen med en ny telefon och med mindre problem i framtiden, framtill dess för min gamla trofasta ärvda och jailbreakade iphone4 hålla ut ett tag till.
Vänliga hälsningar
Janzzze
EDIT:
förlåt för mitt orerande, svamlande, felstavningar och off topic inlägg.
TL : DR lämnade tillbaka telefonen till netonet men tack för hjälpen swedroid.
Last edited: 25 januari 2016