Google Now fungerar igen. Min pajade för ett tag sen och sa bara att det inte var tillgängligt i Sverige.
Jag fick upp att att min lur hade misstänkt lur, så jag var tungen att göra det från datorn med LG's programvara. Jag hade towelroot då, nu fick jag köra purpeldrake för med denna uppdateringen tappade jag root.
Fick uppdateringen som många andra på olåst lur igår. Intressant batteriåtgång över natten. Drog ur laddaren som vanligt innan jag gick o lade mig, vaknade 8 timmar senare med 100%. Brukar ha gått ner 7-9 % vanligtvis annars. Hoppas det håller i sig
Gjorde du en fabriksåterställning efter du lagt in uppdateringen? Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
Nix. Enda jag gjort, men inte säker på att det skulle påverka batteritid i standby-läge, är att jag ändrat High Temperature Property + Thermal Daemon Mitigation (enligt den här). Återstår ju att se hur det ter sig närmaste dagarna oxo när det satt sig lite.
Fick också uppdateringen häromdagen...spontant känns batteritiden lite bättre, men får utforska mer Vad annat skall vara nytt? /Jocce
Fick min igår - obunden telefon. Har inte märkt något särskilt, men den har ju faktiskt inte stängt av sig själv. (Dock haft en period på 2 veckor då den inte gjort det) Knock-on code är det enda JAG har ändrar innan detta mirakel.. förstår inte hur det kan ha med saken å göra, jag bara säger som det är
Någon annan vars alarm på morgonen inte gick igång? Har två inställda, måndag till fredag. Ingen av dem gick igång. Däremot när jag väckte telefonen och öppnade skärmen då gick det igång direkt, som om att telefonen varit i någon form av superdjup sleep. Förklarar ju varför min batteritid i standby är kanon, förlorar 0-2 % per natt hittills, men vill gärna ha ett alarm som funkar också :/