Precis så var det för mig oxå, inga problem med hämtningen, men när den börjar installera så går den gröna statuslinjen bara till ca 20% sedan botar den om och, som du skriver, får man upp en ruta att den inte kan installera och att man ska prova med KIES... Vilken, iallafall för mig, inte hittar någon ny uppdatering.
Ok, då har det inte med batteriet att göra, irriterande!
Som jag skrev tidigare hade jag dessutom gjort en fabriksåterställning och rensat cachen precis före så det kan heller inte ha med detta att göra...
Alltså, om du har ett sane chip (vilket du kollar med appen som tipsats om tidigare i tråden), orotad telefon och helt orginal i övrigt så kan nu nog ganska riskfritt återställa den även med denna FW. Det kochan skriver är att det inte är helt riskfritt, men vad är det?
Du kan dö i morgon av att en meteorit faller ner i skallen på dig, ingen kan garantera att det inte sker... Samma sak med telefonen den kan dö av en återställning men risken är mkt större att du tappar den från balkongen/kör över den med bilen eller förstör den på något annat sätt.
Får det dig att inte använda den utan låsa in den hemma, ja då ska du heller inte göra en factory reset av den.
Edit: Men detta kanske jag inte skulle ha skrivit, med minsta lilla tro på skrock och vidskeplighet så brickar jag väl snart min telefon...
Last edited: 27 juli 2012