Håller på och installerar Pie nu och då körde jag P-betan, så det verkar inte vara några problem att uppgradera till den stabila.
Är nyfiken hur långt tid tar uppdateringen? När jag hade lumia så kunde det ta över en halv timme . Men nu är jag mer än nöjd med mina Nokia 7 plus
Den installeras i bakgrunden så den tar ingen tid alls från dig. När installationen är klar så ska mobilen bara startas om, så typ 1 minut?
Nu har jag Pie installerad men jag ser ingen Digital wellbeing och inte kan jag hitta den på Play store. Hur får jag den?
I nya Pie stör jag mig på google sök och pilarna ringen och fyrkanten... Kan man ställa om det på något sätt?
Man tappar ju 3 rader... Mindre skärmyta åt folket? Det är inte alltid det blir tillagt en sorgekant. Tur att denna telefon redan har svart upptill och nedtill. Annars hade det stört ännu mer. Jag tycker att det är ett steg BAKÅT i utvecklingen.
Håller med, knappraden är ju en fail av rang alltså... Dels så tappar man skärmyta och dels så ser det ju ut som skräp... Fasen vilket nerköp alltså...
Menar du navigeringsknapparna nederst? Har de inte alltid funnits där? Men i alla fall är Googlesökfältet borta (jag har dock själv lagt ett mindre sökfält upp till vänster, kan tas bort). Och datumvisningen.