Det är väl mest att det varit kinesiskt nyår kanske, men sedan sammanföll det ju olyckligtvis med viruset, så de förlngde ledigheten: How is China experiencing the coronavirus outbreak? Almost entirely online Men from den 12/2 skall saker och ting vara "business as usual" i Shenzhen i alla fall.
Kan ju konstatera att kameran redan har skämt ut 1+ 7T, så jag hoppas att uppdateringarna inte lägger sten på den bördan... kan nog bli mitt kortaste telefon-ägande.
Tänkte vänta ut att uppdateringen hittades av systemet, men gav upp och lät Oxygen Updater hämta den... ganska svagt stöd från tillverkaren för att få ut säkerhetspatchar, men det kanske blir bättre när det lugnar sig där borta.
Om du har TELE2/Comviq som operatör så ska du med uppdateringen också ha fått tillgång till VoLTE och VoWiFi (VoLTE icon har du ju redan i headern, ser jag nu )
Jag kör Telenor och har använt VoWiFi tidigare, men upplevde det som instabilt och stängde av det igen...
Du kan avinstallera appen, men du har fortfarande systemuppdateringen kvar. Den hämtar bara den vanliga uppdateringen från OnePlus
Är det nån mer än jag som bara har majs säkerhetspatch ? Kan ju börja undra om Oneplus har glömt bort 7T nu när dom lanserar nytt.