Någon som vet hur OnePlus sköter utrullningen av uppdateringar på sina telefoner? Det var väldigt längesedan jag fick en systemuppdatering nu känns det som, och när jag går in på deras supportsida säger den att senaste official build är 10.0.12.HD65BA (släppt 12/8). Själv sitter jag på 10.0.11HD65BA och ingen ny uppdatering finns att hämta säger den.
Enligt 9to5google så är en ny uppdatering pågång om jag fattade det rätt. OxygenOS 10.0.8/10.3.5 rolls out for OnePlus 7 series - 9to5Google
Personligen tycker jag dom är dåliga på att uppdatera. Jag har fortfarande julis säkerhetspatch på min 7T.
Precis... jag sitter också på majs säkerhetsuppdatering. Man undrar bland annat varför vi inte sitter på samma säkerhetsuppdatering. OnePlus trodde jag var kända för snabba/regelbundna uppdateringar, men en säkerhetspatch från maj säger mig annat...
Jag hade hört att dom skulle vara snabba med uppdateringar å i synnerhet säkerhetspatcher. Personligen tycker jag dom är viktiga. Men detta var min första och sista OnePlus.