Avinstallera denna app Hade samma problem som du på en OnePlus 7Pro Det är visst Google som skickat ut en uppdatering Edit Fler än just OnePlus mobiler som är drabbade Såg detta tips genom P30 Tråden
Är det bara jag som fått avsevärt sämre batteritid? Är inne på första cykeln med uppdateringen, tog ut den från laddning imorse kl 7. Är nere på 25% nu. I vanliga fall brukar jag ha omkring 60% såhär dags på dagen. Lever att ganska inrutat liv med mer eller mindre identiska dagar så skillnaden härvidlag är påtaglig.
För mig fungerar allt bra. Batteri tiden till o med lite bättre faktiskt. Däremot väldigt ledsen att AoD är fortfarande saknas. Det var egentligen det ända funktion som jag väntade den uppdateringen.
Vad snabb och flytsam min telefon känns efter uppdateringen. Säkert på grund av de nya animationerna, men ändå. Gillar UI förändringarna.
Funkar fint här också efter en dag användning. Inga buggar och batteritiden är lika bra som tidigare (trots 17 månader gammal)
Någon som upplever problem med skärmuppdateringen? Jag har inte lyckats komma på vad som orsaka det, men efter en stund av vilo-läge(Doze) när jag låser upp telefon, så känns det som att skärmen uppdaterar i mindre än 60Hz. Det är otroligt dåligt flyt, går jag sedan in i inställingarna och togglar till 60 och tillbaka till 90 är flytet tillbaka. Det är asdrygt och jag hoppades att gårdagens OTA skulle lösa det, men icke. Det började i och med Android 11 uppdateringen.
Det som jag upplever är att ibland när jag låser upp mobilen så syns ingen av ikonerna utan tar typ 4-5 sec tills den laddar in. Väldigt besviken med 1+ i det hela faktiskt. Tur att det är ett jobb mobil och inte köpt av mina egna pengar...:/
körde open beta 4, allt va bra tills ca 3v sedan. batteriet höll inte alls som tidigare kameran krashade,behövde starta om telefonen för att kunna ta bilder jag gjorde en rollback till Android 10 stable, och nu är allt riktigt bra igen
Det borde vara sista stora uppdatering, för Android 6 och 6T fick Android 11 som sista stora uppdatering
Minimum för Vendor är December men Play Service ger ut varje säkerhetsuppdatering som inte är bunden till OS.