Problem: Upplevelse av blåtand

Diskussion i 'Nokia 8 Sirocco (2018)' startad av Covetous, 5 mar 2019.

  1. Covetous

    Covetous Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 dec 2012
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    11
    Operatör:
    Kashing
    Telefon:
    Sony Xperia 5

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Kashing
    Telefon:
    Sony Xperia 5
    Telefon 2:
    Asys Zenfone 7 Pro
    Info:
    Den är jättefin
    Hej,
    Nu har jag haft telefonen sedan release i stort sett och har hela tiden upplevt att blåtanden är ganska dålig. Är det något som är ett vanligt problem med blåtand på alla telefoner?
    Vad som vanligen händer är att ljudet hackar framför allt. Vanligen har jag telefonen i vänster framficka. Om det börjar hacka kan det hjälpa att flytta telefonen närmare hörlurarna. Har testat iaf fyra lurar ganska utförligt. Nu senast är det ett par Jaybirds X4 och de har varit riktigt jävla dåliga.
     
    bernard gillar detta.
  2. ZilverZurfarn

    ZilverZurfarn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jun 2009
    Inlägg:
    909
    Mottagna gillanden:
    276
    Telefon:
    Redmi Note 9 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Redmi Note 9 Pro
    Platta:
    Huawei Mediapad T1
    Tja - Jag har aldrig varit någon fan av BT. Alltid är det nå't som jävlas - uppkopplingar som misslyckas, långsamt (vid filöverföring) hackigt och laggigt (för ljud) En pryl till som ska laddas - Jag återvänder då och då till BT-lurar, men tröttnar efter ett tag och kör trådat. När jag fastnat med hörlurskabeln i olika prylar tillräckligt många gånger blir det ett pass med BT-lurarna igen, i en aldrig stannande karusell.
     
  3. MrEwol

    MrEwol Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 mar 2019
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Du kan testa slå av VoLTE och göra ett test, min Sirocco blev betydligt bättre efter det i alla fall, Man väntar tydligen en mjukvaruuppdatering som verkar dröja :(