har samma problem med min samsung galaxy s. skärmen börjar att blinka när jag ansluter till datorn och har testat köra i masslagrings läge, men kan inte komma in på enheten då det står att den inte är ansluten. Har testat att avinstallera kies och alla drivrutiner, kört i usb felsöksningläge, startat om mobilen och datorn. avinstallerat alla program på mobilen, men inget fungerar skärmen blinkar fortfarande när jag försöker ansluta till kies. Ingen som vet hur man fixar detta eller?
Avmontera det interna minneskortet och formatera sedan detsamma. Efter detta ska du kunna ansluta till datorn igen. Kontakter, appar och meddelanden blir kvar vid formatering. Dock finns risken att bilder du tagit med kameran försvinner.
det fungerade när man formaterade det interna minneskortet Bilderna försvann som du sa men det var ingen större förlust Tack för hjälpen
Efter en massa meckande med att formatera det interna kortet så börjar det fungera igen! Inte för att jag ser någon logik i det men glad är jag. Nu är det bara att vänta på Froyo så är allt toppen igen. Stort tack Coine.