testade med en kabel som skulle va till en N900 och mus samt tgtbord fungerade direkt, dock ej usbminne :-/ har beställt kabel och ska testa joystick och dylikt när jag väl får min kabel :-D
Hur är USB-stickan formatterad? FAT eller NTFS? Med Doomlords hack i den här tråden verkar det bara funka med NTFS. Kanske samma sak här? Enligt tråden måste man också roota och hålla på för att kunna använda med usb-minne, men det kanske går ändå?
Jag följde Doomlords instruktioner och la in en modul till kärnan och nu fungerar både NTFS och FAT32 minnen ^^, - Testade idag också med en usb-rs232 adapter vilket fungerade :O så nätverktekniker kan konfa routrar med hjälp av sin mobil från o med nu Jag ska testa med typ Joystick och sånt i helgen p.s. Jag har en rootad stock FW.
Testat ytterligare grejer! Logitech Attack 3 Joystick = Fungerar! SteelSeries 5Hv2 USB-ljudkort - hittas och accepteras men inget program jag har testat kan använda det (banar dock väg i Custom FW?) Återkommer med fler saker inom kort