V10D med Radio 1035.20110725 har kommit [uppdaterad 20110809]

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av PatrikS, 2 aug 2011.

1. Frejdan

Frejdan Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skulle rekommendera att du kör hela uppdateringen i LG PC Suite. Har själv gjort så nu och tidigare och har då sluppit en hel del av de problem folk som bara flashar basebandet verkar ha. Glöm inte att flasha in 725 RILen när du lagt in CM igen.

2. Pryltokig

Pryltokig Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    141

MINA ENHETER

Då föreslår jag en fabriksåterställning! Jag fabriksåterställer alltid efter uppdatering, och har inga som helst problem! Mobilen flyter på helt utan lagg och snabbt som tusan! Jag har t o m LGs stock launcher! Lockscenen flyter som smör! Fabriksåterställ! :)

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

3. Flack

Flack Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!
    I c:a 24 timmar efter uppdatering flöt min telefon på jättebra utan seghet när man låste upp den. Men nu är den slö igen. Iofs så har jag inte gjort någon reset på den denna gången vilket jag kanske ska göra.

Vill även säga att batteritiden har blivit mycket bättre!

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

4. creeel

creeel Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

För ett tag sedan hade jag lite problem med mobila bredbandet och satt då i det simkortet i telefonen för att testa, då började den starta om vid LG loggan hela tiden och jag fick inte igång den.
    Så jag fick återställa den genom att hålla ner power + volym eller vilka det nu är. Jag var ganska säker på att alla mina bilder appar mm skulle försvinna. Men till min förvåning fanns allt kvar, inte inställningar och applikationer då. Ska det vara så?

I alla fall, nu när jag har laddat ner allt jag vill ha, fixat alla inställningar så jag vill ha det så märker jag att V10D finns att ladda ner. Jag uppdaterade telefonen men har inte gjort någon återställning, hur viktigt är det att göra det? jag känner inte för att behöva göra om allt igen.

5. rollet

rollet Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Varför använder du inte tex titanium backup o fixar säkerhetskopior på dina appar?

Om allt flyter fint och du inte har några fel så ser jag ingen orsak att fabriksåterställa.

6. Noiz

Noiz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Lite off topic men...

Har denna och/eller tidigare firmware uppdatering stöd för 720p mkv hp i HW? hur får man det iaf att fungera? för min (original) standard videospelare känner inte ens igen formatet. Tacksam för hjälpande tips.