Jag följer dom jag lagt till, men följer inte direkt alla som lägger till mig. Typ två ryssar någon spanjorska osv
Då är du som mig ungefär. Okej -- Idag tänkte jag gå igenom alla som skrivit sina användarnamn här i tråden och lägga till de som jag missat
Madeliniz @ instagram.... Tagit bort mina mer privata bilder nu och ska ha det mer allmänt. Skickat från min HTC One X
Nej, haha Jag gillar instagram. Jag gillar inte facebook. Börjar jag gilla alla randoms på instagram så kan jag inte se någon större skillnad mellan de 2. Följer de jag bryr mig om, dvs endast irl polare. 63 followers och 19 following, 70 pics. @yskmwyhtc
hur får man "normal" stor bild till Im(Igm,Ig) när jag zommar tillräckligt så bli det inte allt på bild. gjort jag fel
Nickar samma på Insta som här, följ gärna @djjokke. Lägger mest upp himmelbilder Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
okej, man kan försöker Tex http://theblissquest.com/blog/wp-content/uploads/2011/12/haters-gonna-hate.jpg när jag typ zoomar "tillräckligt" så för jag bara det över text till lite vagn. så gör jag fel? ha ni hela bilden?
Det blev direktfölj på vissa av er mollvid heter jag @ Instagram. Försöker ta så många konstnärliga foton som möjligt. Kan bli en del dumheter också.
Menar du att instagram skär bort lite av bilden? Det beror på att alla bilder på instagram är kvadratiska och därför skär den bort bitar om originalbilden inte är kvadratisk. Det går inte att ha en bild i annat format.
Helt sjuk. Jag gick med i Instagram, fattar inte varför. Fast bryr ni er så följ mig! casadeperes , lägger upp på allt möjligt! Sent from my super fast Prime filled with beans.