Tjena! Jag heter mitox95 på Instagram och jag lägger upp bilder på allt möjligt men försöker vara artistisk när jag fotar Har följt typ alla utom 3-4 i denna tråden och jag följer alla som följer mig! Edit: Kommer nu börja tagga #Swedroid i mina foton!
"degadam" @ instagram men har en fråga. Vet någon, någon bra app eller någon app överhuvudtaget som inte skalar bilderna så förjävligt? Finner det princip omöjligt att ta en screenshot på telefonen och få upp en del av den på instagram, och beskär man bilden och försöker går det 99/100 gånger inte. Testade denna & denna app men fann den inge bra alls, lär ju finnas någon annan? edit; ju mer jag sätter mig in i ämnet så inser jag att det finns ingen sådan app jag är ute efter, av den simpla anledningen att instagram inte stödjer andra format än. ._.
Jag vill bara tipsa er om att det numera går att nå instagramprofiler på webben. Det är bara att skriva instagram.com/username
Yes, märkt det! Dock ser jag inte riktigt anledningen, då man tidigare redan kunde se bilder folk gillade etc via facebook. Vet att man kan kolla upp alla användares bilder etc men känns som ett litet steg mot tidigare ändå ._. ladda upp bilder via webben incoming kanske?
Förhoppningsvis är detta en bra början på fler funktioner via webben! Sent from my iPhone using Tapatalk
Jaeriksson på instagram. Lägger mest upp bilder på prylar Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2