Fråga: Vad ska jag välja för abonnemang?

Diskussion i 'Tele2 & Comviq' startad av geobjork, 13 sept 2017.

  1. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 537
    Mottagna gillanden:
    1 104

    MINA ENHETER

    Off topic. Smartklocka är inte alls vad jag trodde innan jag köpte - - - två stycken. Även med en 2.2" skärm och full Android (inte Android Wear) är den så knölig att använda att i mitt tycke är den bara för sprciellt interesserade. Vi "vanliga" är nog "best off" med en hyfsat mobiltelefon även om man är tvungen att slita den upp ur fickan varje gång man ska göra något.
     
  2. fryguy

    fryguy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    1 227
    Mottagna gillanden:
    797
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 6
    Platta:
    Xiaomi Mi Pad 4
    Full Android i en klocka är nog inte smidigt då det inte alls är anpassat för klockor. Android Wear däremot funkar rätt bra.
     
  3. geobjork

    geobjork Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jan 2013
    Inlägg:
    1 537
    Mottagna gillanden:
    1 104

    MINA ENHETER


    Nu vet jag inte vad du baserar din observation på, ej häller vad for typ av klocka. Klockan jag snackar om är en 2,2” rektangulär skärm, egentligen en liten mobiltelefon med rem för att ha på armen. OS:et är helt utmärkt anpassat klockan med full tillgång till Android Play, och är inte alls orsaken till min värdering, utan jag tycker den är rätt så osmidig pga storleken, typ tangentbord och numberpad. Jag har en annan, mycket mindre, 1.56”, och billigare klocka, med ett Chinamodifierat Androidderivat. Också den med SIMkort. Det var den som förorsakade mitt interesse för den större klockan, ”roligt att ha luren på armen”. Men nei, för mig är nog en ”fullsize” mobiltelefon, minimum 5.0” (Android) det som gäller. Stegräknare och snitthastighet på min rörelse har ingen betydelse för mig. Ej häller hur långt jag har spunget på måndag och torsdag.

    BTW. Att tanka kontantkortet med Amigos var definitevt det rätta alternativet för mitt syfte med tankningen.