systemövervakare på sveriges största kontorsmöbelföretag! fotograferar och pysslar med utställningar på den lille fritiden!..
Plugga till, är inte så kul. Efter nio år i grundskolan så är jag inte så förtjust i att plugga. Sen kommer det bli så att jag har gått fyra år på gymnasiet. Efter första terminen första året så kom jag på att jag gick fel, bara kändes så. Det var omöjligt att byta p.g.a allt de på fordon gjort så jag gick färdigt första ået och började om gymnasiet på ett annat program. Jobbigt, måhända, men nu gå jag i alla fall rätt. Vad är egentligen ett extra år? En piss i Mississippi. Hmm, nu kom jag av mig lite. Kort sagt, ja det är kul, men det ska bli ännu roligare nu i tvåan då det fokuseringen på att köra olika saker öka med 300 procent, minst. Första året var ett verkstadsår då vi hade teori på teori på teori. Lite bil och lastbilskörning blev det för oss (jag + tre andra) som låg före alla.
Lokförare sedan 2004 innan det var jag truckförare och innan det offset tryckare... Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Undersköterska på ett boende för äldre med demens. Otroligt kul och givande!!! it fast det är fysiskt slitigt.
Plugga håller jag med om men det är inte jätteroligt att köra heller Har kört nu i drygt 11 år Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Förälder. Sist hade jag två månaders praktik som lagerarbetare. Så tråkigt att det ska vara svårt att få ett fast jobb. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Jag är i en liknande situation fast jag söker som elektriker... För en månad sen satt jag och ringde 101 firmor besökte nästan 20 och alla sa antingen nej eller försök igen senare typ... :-( Sent from my LT15i using Tapatalk
Teknikchef på ett rätt stort telecomföretag, men nu på semester och dricker bärs med en polare Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Inte alltid man får hjälp av soc även fast man är vid ruinens kant kan jag säga.. Men nog offtopic... Torsdag skall här sökas jobb :-D Sent from my LT15i using Tapatalk
jag är "vakt" 2009 verkade det som att nästan alla hade någon form av IT jobb här, men låter lite annorlunda nu
2009 dök jag upp här. Då arbetade jag som it-konsult, sedan som chaufför (i princip allt upp till 25,25m och 24 hjul). Nu jobbar jag med fordon med bara två hjul. Chaufförsyrket har ändrats en hel del de senaste åren. Hamnar man på ett bra åkeri är det ett riktigt bra jobb med bra lön och tider.
Hm, ni som tidigare jobbade inom IT. Är det lågkonjukturen som slog till och vår kära borgerliga regerings politik? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk