Jag jobbar som cnc-programmerare och ställare i första hand. När det är mindre att göra får jag hoppa in och köra och även reparera. Jag jobbar med stångmatade eller robotladdade svarvar, så när allt går är det mest övervakning och mätning man sysslar med. Rätt kul att bara få ut en ritning och sen få fram en riktig bit.
Säljer park & trädgårdsmaskiner. Gräsklippare, trimmers, kantskärare osv. En massa släp och en och annan fyrhjuling blir det väl oxå. Ett trevligt jobb där man får träffa mkt folk och maskiner är ju alltid kul.
Säljer heltäckande mattor, golv, tapeter och kakel. Blir även en del lastbil och truck. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
CNC-operatör på ett företag som håller på med rätt mycket finlir. Men är tyvär sjukskriven för tillfället p.g.a. problem med min axel. Och har fått lära mig lite roliga regler från försäkringskassan, så som att det finns ett rätt lågt (i min mening iaf) tak för inkomstgrunden för min sjukpenning. Mindre pengar att shoppa lurar för
Läser till högskoleingenjör inom elektroteknik, 1.5 år kvar efter nyår, halvvägs känns bra! (ska bara ta hand om gamla failade tentor först.. hehe)