Har inte bästa synen längre, så tycker det är bra med 411 dpi på tangentbord och menyer, än så länge, men det är ju bra det går att ändra för de som vill Kör Nova launcher med 7 x 10 rutnät och Opera browser i desktop mode med radbrytning, så får jag lagom för mina ögon där också. Edit: 5 x 7 i 'Program' i Nova, 7 x 10 är bara i hemskärm och favoriter.
Man slutar ju aldrig förvånas över LG's märkliga marknadsföringsstrategier. Skulle personligen tycka det känns lite irriterande om man köpt LG G7 för 7-8 papp och sedan ser att den går för 3.500:- 3 månader senare. Men det är bara min åsikt, för någon kickbackdeal måste det ju vara med LG.
Måste säga att jag är positivt överraskad av G7! Har tidigare ägt en G5 och min senaste lur är Huawei P10 Innehåll från Youtube i 1440p är galet ögongodis, grym skärpa helt enkelt! Högtalaren är också ett lyft trots monoljud men när man lägger luren på en bänkskiva så blir det en extra push i ljudet, dock ingen jättebas... Kändes inte alls jobbigt att gå från Huawei, den är rätt lik P20 lite i utseendet både i UI och utsidan. Skall inhandla skal och skärmskydd, lär behövas!
Gillar verkligen utseendet på G7an med det nysläppta "Pixel experience theme dark". Den modifierar även notfikationerna så att de blir mörka. Allt detta utan att använda Substratum. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lge.theme.markbencze.pixel.experience.dark
Prövar det inbyggda högkontrast läget just nu men är det inte tillräckligt bra kanske jag lägger en slant på ett tema jag med
Om man köper via nätet hos Netonnet, visst är det så att man kan ångra köpet även om kartongen är bruten och man har testat telefonen?
Det är "väsentligt oförändrat skick" som gäller, men du har enligt lagen om distansavtal rätt att packa upp och inspektera produkten samt funktionstesta (annars kan man ju inte avgöra om det man köpt har de beskrivna egenskaperna). Se bara till att öppna förpackningen försiktigt och behöver du inte tillbehören direkt kan du låta dem ligga, så ser det prydligare ut när du returnerar den. Vissa återförsäljare är petigare än andra, men Netonnet brukar enligt min erfarenhet vara bra att göra med vid öppet köp.
Netonnet är faktiskt bättre än så, de är till och med FÖR snälla. Väldigt ofta när man gått förbi "returhyllan" som man sett saker som till och med saknar tillbehör.
Inga problem! Lämnade tillbaka en använd V30 efter 2,5 månader nyss no questions asked. Är medlem då får man 3 månaders öppet köp. Givetvis i nyskick inget slitage.
Vad menar du med hur det ser ut med dealen? Är ett paketköp där det enskilda köpet avser 2 telefoner. Du måste således lämna tillbaka båda, du kan inte lämna tillbaka en bara. Om du nu går i tankarna att utöva öppet köp.
Har ni sett att dem fortfarande säljer dem svarta med grön lagerstatus? Trodde ändå att dem skulle ha slutat vid det här laget.
De har nog säkert ett bra lager på vissa. Idag/imorgon är sista dagen för dealen. Runt 13.00 på tisdagar ändras veckans klipp.
Någon som vet vilka 4G band LG G7 stödjer, hittar inte någon uppgift om det, vill veta att den fixar alla band som Telenor/Vimla använder. Hur är det med att roota den, är det lätt?
LG G7 ThinQ - Full phone specifications Kolla här! Vet ej vad Telenor har, men skulle förvåna mig om de inte har alla.
Den har stöd för samtliga band och är säkerligen testad mot svenska operatörer/optimerad för näten här med stöd för LTE+ osv. Telefonen har lanserats officiellt i Sverige, så det är inga konstigheter på den punkten Enda gången frekvenserna brukar vara ett problem är det handlar om en telefonmodell som är specifik för USA eller Asien. Modeller som lanserats i Europa har så gott som alltid full kompatibilitet.
Jösses. Bra att känna till om man köper någon telefon på deras fyndavdelning. Även om telefonen används sparsamt 2-3 månader lär den ha fått ett visst batterislitage....
Jag har sett fyndvaror med flera synbara repor på skärmen så ja de grejerna får man titta lite extra på.
Än så länge håller den oleofobiska beläggningen toppklass på denna lur. Blir just inte så smutsig på skärmen och det som blir försvinner på en gång när man har den i fickan. Upplever stor skillnad mot V30 till det bättre än så länge.