Allt är ju relativt & visst kan man ha animationerna på men personligen så stör jag mig på zoomningarna som småjackar, skrämmande faktiskt om jag kört frugans Ipad en stund men man kan ju inte jämföra Jag kör dolphins variant för tablets, mycket trevlig. Är en beta & det märks i viss mån i gränssnittet men snabbheten & stabiliteten är inga problem. Via Tapatalk.
Jag har inga sådana problem med dolphin for tablet men jag håller med dig om att originalbrowsern också fungerar utmärkt. Blir dock inte klok på den senare vad det gäller att den på vissa sidor öppnar mobila varianten av sidan, detta trots att jag ställt om till desktop efter konstens alla regler? Via Tapatalk.
..jag ska prova dolphins.. jag sätter "screen transition speed" på smooth i go launcher och det hackar ingenting, riktigt snyggt är det....
Är det bara jag som har problem med min tab? Kan inte fixa något just nu för den är hemma hos mig och jag kommer inte hem förrän på tisdag.
Jag menar att du ska stänga av animationerna i tabbens inställningar, det är dom som ger ryckighet när det zoomas in & ut i fönster. I adw launcher som jag kör så är det påfläskat med animationer Via Tapatalk.
jo, men då försvinner ju all animation... och om jag ställer på smooth i launchern så blir det inga hack i zoom'ningarna...
Du har helt klart något fel, gör en factory reset. Om det fortfarande trögar så vet jag inte? Tabben är även med originallaunchern ganska så pigg, däremot så jackar den lite fult när man sveper mellan hemsidorna så ett byte av launcher rekommenderas. Via Tapatalk.
Allt funkar väl så det är bara att testa & se. Jag kör nu AdwLauncher EX som jag är mycket nöjd med men det är ju bara att testa sig fram. Via Tapatalk.