Jag hade kastat både whisky och cigarren då jag inte dricker eller röker. Hade blivit mer glad över en egen DHD
Jag tänker aldrig ha en telefon med mindre skärm än 4tum igen, efter att jag köpt en SGS.. Så en 4.3 blir en lagom uppgradering till våren
Glöm inte att det är var mans plikt att vara onyanserad, polariserad, absurd och hyperbolmissbrukande online
Haha skön humor här. Skulle lätt köpa denna om jag inte redan hade en Milestone. Som snart fyller 1 år men ändå inte känns gammal.
Om jag inte redan hade en lur med Android 2.2 så skulle DesireHD bli mitt nästa köp. Men för mig verkar den inte tillräckligt mkt bättre än min nuvarande Desire som jag fortfarande är supernöjd med (förutom för lite internminne). Därför väntar jag tills det kommer något med högre skärmupplösning och ev. dubbelkärning cpu
jag sitter mest och väntar på att DZ ska komma ut, vill ha tangentbordet sen kan jag lugnt kasta min samsung jet som inte är i närheten lika rolig som en android-mobil
Känns lite som att alla här nyligen köpt Desire och innerst inne känner ganska blåsta. Desire HD är ju sjukt prisvärd och rejält snygg på köpet. Var nära att jag blev blåst och köpte en Desire när jag gick in i en teliabutik för någon vecka sedan. Fett glad att jag väntar på HDn istället.
Haha skönaste natthumorn från folket, det tackar man för Tänker själv köra på en DHD eftersom jag inte ägt en mobil på länge så den blir säkert bra Stor som attans men man får ju se det på den ljusa sidan.. Man har ju basicly ett lagligt mordvapen i fickan
det är många som verkar vara väldigt sugna på DHD men nästan ingen som vill ha DZ... det ser jag som bara positivt, det betyder att jag faktiskt kan få tag på en och inte behöva vänta flera veckor på att htc kommer ifatt lite tjock ja, men efter ett år med en touchmobil utan fysisk tangentbord så har jag upptäckt att jag älskar touch men jag saknar att skriva med fysiska knappar jag undrar om den också kan användas som vapen? fast jag tror inte det går på garantin dock
Jag valde DHD före DZ, trots att jag egentligen vill ha ett tangentbord, nästan uteslutande för att DHD är bättre utrustad i övrigt. Inte minst vad gäller RAM-mängden. Just RAM-mängden får mig att tro att det kan finnas ett bakomliggande syfte, i form av någon uppdatering framöver som kräver rejält med just den varan. Bara spekulationer, förstås.
Bra tanke där manny, jag ska nog vänta på DHD iaf o se vad den går for.. blir jag inte imponerad så väntar jag ännu längre till något i min smak lanseras
Om jag inte minns fel så gick en DHD för ca 80 000 dollar på auktion, läste det på engadget eller gizmodo för någon månad sedan. Dock var det inte från vintergatan utan uppgraderingen ifrån Pegasus galaxen, så jag tror att den röda går på ca 60 ist.