Värme = omstart. Anovo?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Thide, 7 jun 2011.

1. Arne Anka

Arne Anka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Ojdå, idag startade den om utan nån som helst anledning.... Skall bekymren börja för min del. Undrar om inte det är kopplat till batterierna då jag kopplar ihop mina problem med att den låg i solen och blev för varm?

2. Arne Anka

Arne Anka Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Gjorde en factory reset igår och nu verkar det vara som vanligt, får se om det består...

3. Wwax

Wwax Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Uppdatering, telefonen ankom till Anovo 16:e 06:07 enligt posten men fortfarande inte inskriven hos Anovo, 21 dagar sen serviceanmälan och "reparationen" inte ens påbörjad.
    Måste nästan vara någon slags rekord...

Nu ska dom byta mainboard (när den väl registreras) då "enligt tekniker avhjälpa de fel ni har på telefoen, vi har även väntat på ny programvara
    från LG som vi tyvärr inte fått ännu."
    Dom borde bytt "mainboardet" 4/4 då telefonhelvetet skickades in första gången.

... Tänker inte ens testa den... Skiten ska tillbaks till återförsäljaren. *punkt*

4. PatrikS

PatrikS Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

Den här kommentaren hakar jag upp mig på, antar att det är direktiv från LG.

Ny programvara.. kommer... snart.... stunroj i källaren ... ska bara....

5. Wwax

Wwax Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Gahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Äntligen kommit in till verkstan och då står det "Beskrivning av nuvarande status: Vi väntar på teknisk upplysning om produkten från tillverkaren" "Ärendets tillstånd: Arbetet tillfälligt avbrutet"

Jag hatar den, jag hatar den, JAG HATAR DEN!!! :mad:

6. Thide

Thide Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lämnade in min på service för ca 2 veckor sedan. Sökte på anovo igår och där stod det att de hade uppdaterat till senaste firmware (som jag redan hade...) och att de hade funktionstestat den. Vilken jävla skämt dem är!

Den borde komma till MM idag så ska jag plocka ut den och se så de inte skrivit mer på deras lapp. Om de inte gjort ett skit så kommer jag plocka med den på min 3dagars semester och sedan bara lämna in den igen. Och igen.