Värt att uppgradera från Huawei P20 Pro till S20 FE?

Diskussion i 'Galaxy S20 FE' startad av LeBron, 26 nov 2020.

  1. LeBron

    LeBron Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2012
    Inlägg:
    606
    Mottagna gillanden:
    63

    MINA ENHETER

    Titeln. P20n börjar bli lite seg, sämre batteri osv, såg att det finns några riktigt bra priser på S20 FE men vet inte riktigt, blir det en nedgradering eller uppgradering? Är jävligt nöjd med min P20 Pro, speciellt kameran.
     
  2. CABBAN05

    CABBAN05 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 mar 2014
    Inlägg:
    1 624
    Mottagna gillanden:
    504
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung galaxy s22ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung galaxy s22ultra
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova Launcher
    Absolut det är som natt och dag välj snapdragon :-) 5g modellen som säljs även här
     
  3. ad72

    ad72 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2010
    Inlägg:
    429
    Mottagna gillanden:
    404

    MINA ENHETER

    Hade en P20 pro tidigare som jag gillade väldigt mycket, bytte sen till en Oneplus 7T pro i början på året, klickade aldrig med den så den rök efter några månader & bytte till en Galaxy S10+ som var klart trevligare än båda. Nu bytte jag precis till en S20FE 5G & den känns klart rappare än alla ovan, platt skärm är ju underbart. Bra kameror, bra batteri, bäst skärm av ovan & dessutom 120hz. Jag gillar Samsungs mjukvara mycket mer än Onepros buggiga mjukvara som dessutom inte alls kändes snabbare. Så klart nöjd hittills! Dessutom nu när man byter fram till 27e december får man gratis samsungs senaste live buds för 99kr (svarta) & dessutom 1000kr i presentkort fick jag extra på Telenor. Tyckte det var en nobrainer faktiskt! Helnöjd så här långt, tror du kommer bli det med :)