5500 för Desire Z? vet inte om man ens kan jämföra den med SGS och Iphone 4...de spelar inte ens i samma liga min vän
nope, har jag svårt att tro. Iphone 4, ja kanske (alla mobiler är bättre än Iphone). Men SGS käkar upp den. Man kan lika gärna lägga pengarna på en Desire HD
Med tanke på att den blev utsedd till världens bästa mobil eller något på en mässa så ja, den är bra. fast jag personligen skulle aldrig lägga vantarna på en Samsung produkt.
Beror mycket på vad man vill ha för mobil och vad man använder den till ska man skriva mycket längre texter på den känns Desire Z som ett bättre val med tanke på tangentbordet men ska man inte det utan prioriterar andra saker kan nog SGS passa bättre.
Håller med om att HTC Sense är snyggare och bättre än Touchwiz. Men hårdvarumässigt så slår SGS, desire Z.
Det finns ingen mobil som är "bäst". Kollade lite på SGS men den föll inte mig i smaken, alldeles för plastig, kändes som en billig iPhone-kopia tycker JAG. Köper Desire Z eftersom den är lagom stor och har tangentbord vilket är guld vid längre texter och speciellt vid spel via emulator.
Som sagt, är inte sugen på en Z för att den är snabbast i Linpack eller Neocore etc. Tror dom flesta köper den på grund av hårdvaru qwerty i första hand, samt byggkvalla och kanske mjukvaran(sense).
Desire HD hade dom faktiskt inget datum på, överhuvudtaget. Fortfarande obekräftat ifrån HTC enligt min kontakt.