Jo det är väl sant om det där med nät. Nu reser inte jag så mycket. Så har ju Nokia fler 3G frekvensband.. Men det spelar nog inte så stor roll
Hur är det nu då. En del säger att ljudet är lågt och andra säger att det är bra. Här har jag mest läst negativt om detta. Och det skall också gälla alla HTC vad jag hört. Men hur blir det om ni jämför med typ en Nokia eller nåt?
Det ljud folk gnäller om är mest den bakre högtalaren för musik etc, den är inte så hög. Men med headset eller den främre högtalaren får man oklanderlig volym i samtal jämfört med Samsung omnia, någon äldre nokia, och en se walkman-tele Sent from my Desire HD using Tapatalk
O sjutton är det bakre högtalaren som suger.... Tycker de kunde klämt in en 3" subwoofer när de ändå höll på
Haha nej men den är lite väl låg, om man ska kolla ett klipp eller något måste man typ kupa handen runt högtalaren för att höge ljudet framifrån Sent from my Desire HD using Tapatalk
Det enda, förutom 720p-uppspelning jag saknar, är fm-sändare, det är på tok för få telefoner som har det, fortfarande! Sent from my Desire HD using Tapatalk
HAr nog inte använt min FM sändare. Men får väl pröva. HAde ju varit bra att kunna använda spoify trådlöst i bilen. Men kan det inte vara radion i bilen som är problemet. JAg tycker min radio i bilen har värdelös motagning
Polarens n900 har skitbra fm-sändare. Kollade film på den igår (lång historia varför jag inte hade min telefon med mig, delvis på grund av lagar på jobbet, ja, lagar ) och vi använde den närliggande radion för att spela upp ljudet, helt fläckfritt Sent from my Desire HD using Tapatalk
om man tänker scenariot: fest, eller högljutt i bakgrunden. Då, ja, det funkar inte utan kupa hand. (sorry för dp) Sent from my Desire HD using Tapatalk
våra intryck Tror att man måste vara ung och normalhörande. Jag har ju viss åldersnedsättning+tinnitus=hopplöst. Ibland skiter jag i att svara.
jag är visserligen ung. Men har hörsennedsättning pga lumpen. skott utan kåpa osv.. Jag hör bra i samtal. Använder extern högtalare när jag ska kolla youtube med vänner.
Jag menar inte vid samtal, samtalsvolymen är som sagt bra men YouTube-klipp etc funkar inte lika bra, då de använder den bakre högtalaren Sent from my Desire HD using Tapatalk