Våra intryck.

Discussion in 'Desire HD' started by RURAL, Nov 1, 2010.

1. thefreedomfighter

thefreedomfighter Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

den finns väl bara i en färg....:ehm:

2. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Yep! Vad jag vet o_O

Snacket från början med två färger var bara eftersom leverantörerna inte hade nån aning vilken färg det var.

3. thefreedomfighter

thefreedomfighter Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Det är ju nästan en sådan kamera som sitter i fast den har en smula mindre objektiv.. vafan ärlig talat det är för fan en mobil...

4. nioh

nioh Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Tack för svaren på multitouch. Det verkar onekligen vara en bättre digitizer än i både x10 och Desire då. Och det är plus i kanten. :-)

Har hört att det kommer fler intressanta modeller, som ett monster från motorola med dual core, se anzu och PS phone, samt nya nexus s och ny från samsung. Alla med stora skärmar, vilket tilltalar mig. Återstår att se hur alla står sig i konkurrensen med varandra. När jag läst lite om specarna verkar de allihopa ge iPhone på nöten. Det är nog bara en tidsfråga innan medelsvensson upptäcker det och hur bra Android funkar. Då kommer iPhones försäljning att dala.

Motorola är jag lite skeptisk mot, men dualcore i mobilen är teknikporr. ;-)

5. kentgoran

kentgoran Teen Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus 6
    Du behöver nog inte tänka för mycket på motorola, inte så många av deras telefoner som ens kommer till Sverige. Jag satt själv o dreglade över Droid X när den announcades, och bönade o bad om att dom skulle komma hit med den, men icke. :P