Jag undrar också om begränsningen ligger i hårdvaran eller mjukvaran. Någon som vet ifall det går att installera något krämar upp volymen?
Jag gjorde en snabb googling på det och det finns tydligen någon applikation som kan hjälpa till att lösa det problemet tillsvidare. Bland annat finns någon form av EQ app man kan lägga in som gör att det hörs högre. Sök lite så hittar du nog. Annars så tipsade dem om att man kunde lägga in ringsignaler med högre volym osv. / Magnus
EN FRÅGA! ÄR DET NÅGON SOM HAR PRÖVAT SPELA DVD FILMER PÅ DHD. FILMER MAN LADDAR NER TILL DATORN OCH SEN ÖVERFÖR MAN TILL MOBILEN FÖR ATT SPELA UPP PÅ DHDen! skulle vilja veta om det fungerar.
Du behöver inte HTC Sync för att uppdatera, jag gjorde det nyss över wifi och det gick hur bra som helst.
Jag är väl äldre o trögare än er, lär mig efterhand. Min ena måg o jag brukar skämta om att instruktionsböcker är för fegisar. Men jag har laddat ner den utökade versionen. Kör också uppdatering trådlöst nu.
Faktiskt! Har haft en x10 innan och måste säga att denna är grymt mycket snabbare och jag älskare HTC Sense, så grymt stilrent. Måste erkänna att jag sitter vid datan nu, men enbart för att den måste vila en stund Edit: En annan sak, fan va grymt det är att sitta och köra ff 7 och 9 på bussen
Hähä, det låter härligt! kul att höra sånt här. Ni får gärna göra lite videos som visar när ni använder den och Youtuba dem så vi får se den 'in action' så att säga. Det finns en chans att min dyker upp imorrn eftermiddag.. / Magnus