Fråga: Varför bör jag skaffa Galaxy S III?

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Timilim, 6 jun 2012.

1. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 117
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Micro-SIM.

2. Ariozo

Ariozo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    80
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 2 XL
    Telefon 2:
    iPhone X
    Platta:
    iPad Pro 2017
    Hox har haft problem men får du en fungerande så är det en guld lur.. :)
    Och problem är det ju nästan alltid på en ny lur, butiken jag köper mina lurar hos har även fått in ett gäng s3 för olika fel.
    Men som en sa tidigare så har dom båda bra saker och även brister.. :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

3. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

sen är ju doa-hysterin på hox helt sinnessjukt... känns som folk letar fel ända in i dödagar.

4. mikaelgo

mikaelgo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag Trodde och hoppades på att jag skulle kunna DOA mig ur den första batchen, för att sen få en felfri när problemen var åtgärdade. men det blev aldrig så... hade allt från svampiga knappar som inte svarade till feta lcdsvall ibland mitt på skärmen utan att jag tryckte hårt, men mest vanligt var nog LCDsvall på sidorna i olika utsträckning. dock klarade jag mig från gula fläcken... alltid något.

varför jag var så ihärdig och uthållig var dels för att min polare köpte en felfri HOX och för att jag verkligen gillar telefonen,den är snygg, kameran var magisk, unibodyn var grym , skärmen var fantastisk och ljusstark och jag diggar sense 4 och den var tokigt snabb. MEN vad gör det när det är MASSOR med fel på den som jag INTE skulle kunna leva med.

nu är jag dock jättenöjd med SGS3 vilken är en KICK ASS telefon i alla avseenden, nu ska jag bara bli kompis med TouchWiz :P

5. Mebius

Mebius Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Vi har exakt samma upplevelse bortsett från att jag fick gula fläcken och att mina tre polare råkade ut för samma sak ;)

Skickat från en bländande vit SGS3 via Tapatalk

mikaelgo gillar detta.
  6. mikaelgo

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Jag ville inte doa för jag gillar verkligen telefonen, men felen är så uppenbara, och extrema svall när man nuddar glaset eller ljusläckage är inte något man ska acceptera på en telefon för över 6000 kr när man vet att det inte ska vara så.

Jag tror HTC ville skynda på och släppa HOXen före SGS3 och vinna "flaggskeppkriget" med att vara först och med det snubblade dom på sina alldeles för stora osnörade skor.

Tyvärr.....

7. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

absolut det håller jag med om.. uppenbara fel som tex skumam fläckar på skärmen osv förstår man ju såklart. men vissa idioter verkade ju ligga med papper och minsta minsta glipa så är det fel på telefonen direkt osv... det blir lixom för mycket av det goda ;) htc gjorde bort sig med hox iaf i de första batcharna helt klart men jag är säker på att långt många fler lurar än vad som vart nödvändigt eg blev inlämnade... lätt

8. dannejanne

dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    9 233
    Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra
    Håller med om det. Jag vet jag läste om folk här i forumet som DOA bara för att de fick in ett papper mellan skärm och kroppen på telefonen. Då skulle det minsann samlas damm där imellan!

Men jag säger inte att HTC inte gjorde bort sig för det har de väl gjort mer eller mindre. För mycket problem. Men det vart hysteri som sagt. Undrar hur mycket HTC "tjänat" på sin nya lur.

9. mikaelgo

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Absolut har det gått troll i att DOA HOXen men o andra sidan tänk så många som inte blivit doade fast dom skulle blivit det tror mörkertalet är enormt. Så det kompenserar nog alla pappersmätare ;-)

10. Ariozo

Ariozo Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    80
    Telefon:
    Google Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 2 XL
    Telefon 2:
    iPhone X
    Platta:
    iPad Pro 2017
    Självklart ska man doa om man får en lur med fel på, men som en tidigare sa.. Det blev ju hysteri på doa på hox ett tag. :)
    Har själv en på utbyte just nu men gillar den luren enormt när den är som den ska..
    Och även har det varit enormt snack om skärmen på s3 och enligt mig så tar jag skärmen på hox före s3 alla dagar i veckan. :)
    Men som jag tidigare sa så har både bra och dåliga saker, gäller bara ta den som har mest plus för det du själv använder den till.

11. sannispannisen

sannispannisen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

hahahahaaha!!!!!!

12. sannispannisen

sannispannisen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

ja kanske att det blev för överdrivet och folk blev för petiga, stackars försäljare ute i butikerna...Aldrig nåt snack heller, man kunde hittat på vad som helst, var bara att byta.

13. Dodds

Dodds Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Vad är definitionen på petig?