Varning för bedragare som säljer HTC Legend på blocket!

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av brightsize, 28 apr 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Cire

    Cire Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jan 2010
    Inlägg:
    949
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

    Kul att du följde upp! Se det såhär, om han väljer att fixa sitt liv kommer du troligtvis få pengarna. Eller så kanske han dör. Vem vet men nu stoppade du iaf äcklet från att lura fler pers!

    Så jävla lågt och äckligt.
     
  2. henca

    henca Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2009
    Inlägg:
    1 313
    Mottagna gillanden:
    188

    MINA ENHETER

    Det är kanske inte riktigt on-topic, men tråden ovan har fått lite roliga uppdateringar nu i november... Det varnas för en bedragar-site, sedan skriver en ny användare "Anna Aleksandrina" att hon använt siten och är nöjd. Det meddelandet skrevs på lite halvdan svenska, kanske översatt av google translate.

    Därefter skriver en representant för företaget på engelska och hotar med anmälan till myndigheter om inte det negativa som skrivits tas bort.

    Sedan kommer ett sådant meddelande till på engelska, där företagets representant återigen uppmanar till att ta bort negativa inlägg. Fast detta andra inlägg på engelska postades av användaren "Anna Aleksandrina". Whoops, fail! :D:teeth: Det är inte lätt att hålla reda på vem man är inloggad som! o_O

    m v h Henrik
     
  3. Zerge

    Zerge Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jan 2011
    Inlägg:
    1 543
    Mottagna gillanden:
    456
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 256GB
    Telefon 2:
    Nokia X10
    Platta:
    iPad Air 2022 256GB
    När jag skulle köpa en ny mobil på blocket var det nära jag blev lurad av denna bedragare. Som tur hittade jag en annan telefon;)

    Sent from my X8 using Tapatalk
     
  4. Tommyy

    Tommyy Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 nov 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag mailade på en Audi Q5 på blocket och fick svar från Erik och Anna Aleksandrina som numera bor i England var de också har sin svenskreggade bil :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.