Banalt med luckor egentligen. Men samtidigt förvånas jag över den komplicerade konstruktionen för något så enkelt som en lucka. Särskilt för batteriet! Hallå. Ska ju inte finnas en risk att lyckan går sönder, särskilt inte när det är en del av telefonens utseende. Dåligt!, även om man har flink i fingrarna.
Min sim-lucka sitter alldeles för löst så den brukar trilla loss när man har den i ett fodral eller dockan..så idag fick jag tejpa fast den...orkar inte skicka in bara för det just nu.
Knäckte min idag också, så jag drog iväg ett mail till HTC Sverige med hänvisning till denna tråd! Min satt som berget den också och vägrade lossna =/ Så fick ta till övervåld för att kunna rubba den. Telia vägrade DOA den också :O
Förbaskat synd att HTC inte kan få till helheten i kvalitetskänslan. Har själv en legend som ju är gedigen men dess aber är batteriluckan som lossnar i tid och otid... Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Nej eftersom det skulle skärma av allt vad mottagning heter. Förlåt min åsikt men hur lyckas ni ha sönder luckan? Kan det vara så att man tror att det är några hakar som man skall trycka in när man skall hålla på sidan? Att man håller på sidan är ju bara för att få tag i den.