Varning!

Diskussion i 'Legend' startad av Fille-j, 30 aug 2010.

  1. Dawe

    Dawe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 apr 2010
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Jag har då inte fått några repor på min, har någon enstaka repa på min macbook pro som också är i aluminium däremot har jag märkt att när det väl blir smutsigt kan det vara ett helvete att få rent. Sedan tycker iaf jag att aluminium har en bra känsla och är ett tåligt material även om det finns bättre men föredrar det över plast vilken dag som helst framförallt telefoner eller datorer gjorda i ren plast. Är inte heller lika halt som plast kan vara. Man bör nog undvika att ha nyklar i samma ficka som en telefon eller mediaspelare. För eller senare blir det repor oavsett material och skärmskydd. Jag har nycklarna i motsatt ficka som jag har min legend och ipod touch.
     
  2. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 168
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Men shitto!
    Värsta skylten och tråden heter "Varning", jag tänkte nu är det bäst man läser, det här verkar vara något allvarligt!
    Meh! Alltså allvarligt, den är ju till för att användas, klart som sjutton det kommer bli en och annan skavank på luren. Dock så var just metallhöljet en av anledningarna till att jag valde Legenden, men att tro att den kommer vara repfri för alltid är nog att ta i.

    Näe, gör om gör rätt, tråden borde heta "Fan jag har fått en repa i min mobil"
     
  3. Huppen

    Huppen Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    200
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Helt korrekt, Rospigg.
    Har tänkt tanken sedan inlägg 1, men du satte ord på tanken.
    Kan jämföras med "Akta er!" och i tråden läser man : "Installera många apps och utrymmet tar slut!"