Nja, jag uttryckte mej kanske lite otydligt. Jag menar att vi tillhör en skara som inte är så stor i förhållande till det totala antalet användare av smartphones. Man behöver ju inte gå så långt för att hitta "avarage user" som inte ens har en susning att man kan synka sina kontakter mot Google/Gmail. Räcker att jag tittar hos mina kompisar som har Android. INGEN av dom har haft koll på att man kan synka när man frågat dom 
Ganska skrämmande om man tänker på att flera av dom köpt lurar som får räknas som "top of the line". Och då får man ju ändå anse att synkningen är en basicfunktion 
Varför det är så vet jag inte men folk verkar generellt lite lata, eller kanske otåliga och orkar inte sätta sig in i prylen man köpt för dyra pengar utan vevar i gång apparaten och använder den som telefon och möjlgtvis lite surf. Funkar det så lägger man inte ner mer tid för att hitta annat som kan vara riktigt kul
När det gäller roms så är jag inte heller så fixerad vid att byta hela tiden utan jag har hittat en som jag kört med nu en längre period och den får hänga med till jag hittar något som kanske verkar bättre. Överklockning har jag inte get mej på ännu men testade lite på min gamla SGS. Kanske dags att ta tjuren vid hornen, men samtidigt känner jag att det inte behövs eftersom den funkar bra som den gör.
Nä, nu har det nog blivit lite OT, men jag få komma tillbaka när jag kört någon dag till med "svärsonens" lur. Hittills har det funkat bra men en sak har jag blivit lite förvånad över; när man scrollar vit text mot svart bakgrund så blir texten väldigt "grötig" (svårt att förklara). Precis som om skärmen inte orkar uppdatera riktigt. Kan det vara så att detta är ett exemplar med den "sämre" skärmen? Körde Teminalprogrammet men det sa bara att behörighet saknades för att kolla vilken skärm man hade
Måste luren vara rootad?
Last edited: Aug 13, 2011