har pratat med
telenor ett antal gånger och det är inte lätt att få ngt bra svar där... Inte många som vet ngt....

Ringde till dom för ca 10 min sedan och dom har inte hört om ngn försening eller återkallelse av telefoner. Utan så som det ser ut så ska det bli leverans 9/9... Och jag har förbokat i butik men när jag ringde butiken så kunde dom inte se hur jag ligger till i kön... Utan jag får vänta tills den 9/9 fick jag till svar...

Dom borde bli lite trevligare på
telenor... Och jag förstår mkt väl att dom får prata med många konstiga och otrevliga människor men det är deras jobb, och då måste man bemöta folk trevligt och ge så mkt info det går....
Pratade med kundtjänst och hon i sin tur säger att jag vet inte vad du kommer att få betala per månad med en note 7 det kan inte jag se här men kontakta butiken som du har beställt telefonen hos så vet nog dom....

Så nja... Man börjar tröttna lite på
telenor och deras kundbemötande... Har varit kund hos dom länge... Frågade vad mitt abonnemang skulle bli per månad. Fick till svar av han i butiken att idag betalar du 629kr och med en Note 7 tillkommer det 20kr så 649kr.... 12GB surf... Men då sa jag att då kan jag lika gärna ändra till frihet för det är samma pris? Nä det tycker jag inte du ska göra om du inte reser utomlands massor.... Hm.... Ja det är märkligt detta.....

Click to expand...