Välkommen till
Telenor, du har följande möjligheter för att kontakta kundtjänst för din beställning:
E-post till "internetbutiken".
Svaret du kommer få är spydigt och upprepande. Det är copy-paste:at och alla får samma svar: "Beräknad leveransstart är 16:e April, precis som det står på hemsidan".
Ställer du frågor får du inga svar. Allt är samma mantra, och du har ingen möjlighet att prata med en människa i telefon.
Påpekas kan ju att trots att
Telenor är enorma så vet fortfarande ingen någonting. Vår status är NOLL. Ingen vet när mobilerna kommer, hur många som kommer, vilket könummer man har (om man har något alls, eller om det bara är black jack av allting). Ingen vet när telefonerna beräknas nå oss konsumenter.
Vill man ha obegränsad flatrate i Sverige så är det bara till att böja sig framåt och blocka upp tvålen medan Leverantören ger Service åt kunden. Dunk, dunk. Hårt och djupt. Du kvider och det gör ont, men kunden skall betjänas!
Click to expand...