Vi som inte är missnöjda med våra telefoner

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av rina., 11 apr 2011.

1. Ravlor

Ravlor Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Sådär, kan vi alla ignorera psivnert nu så tappar han till slut intresset. Allt han har skrivit hittills är bara för att provocera och den tillfredsställelsen vill vi ju inte ge honom, eller hur?

Angående min OX2 så är jag helnöjd. Körde OTA-uppdatering igår via hemma wi-fi. Fungerade perfekt utan strul! Naturligtvis finns det mycket att önska. Lås-skärmen är ful som stryk. Men den är snabb och rapp som fan! Särskilt efter uppdateringen. Jag hade en HTC Hero tidigare och var sjukt nöjd med den. Anledningen att jag skaffade LGn var för att jag ville utforska lite andra tillverkare och inte bara HTC. Jag funderade också på Sony Ericssons Arc eller Pro. Men då Arcen inte riktigt kommit ut än, och jag desperat behövde en ny lur så tog jag LGn. SE Pro har ju ett fysiskt qwerty, som jag visserligen fortfarande är sugen på då jag inte ägt en telefon med fysikt qwerty tidigare, men det skulle ta aldeles för lång tid att få den så jag nöjde mig med LGn. Och jag har inte ångrat mig det allra minsta!

Hoppas nu bara att framtida uppdateringar fixar småbuggarna, optimerar Dual Core och garanterar uppdateringar...
    ...för de som inte tänker skaffa Cyanogen så fort det kommer!

Vilket jag tänker göra.

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    47 187
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Nu är det rena rama sandlådan i den här tråden och sådant vill vi inte ha - tråd rensad.

3. Jakob

Jakob Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

EDIT: Efter uppdateringen igår har min telefon drabbats av omstarts-pesten. Nu bootar den om när jag laddar hela tiden...... :cry:

4. sweplumber

sweplumber Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Allt funkar perfekt, blev ännu bättre när jag installerade LauncherPro.

5. Gnubaver

Gnubaver Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    30

MINA ENHETER

Skapade nyss en tråd om Ram-minnet läs den.