En sak till...
Vill inte dra upp diskussionen ang bodyshot igen men vill faktiskt klargöra ett par saker först:
Vad gör det oss andra om han har telefonen eller inte? Är det någon som kommer bli miljonär eller förlora sin bostad genom en vadslagning om det nu visar sig att bodyshot verkligen sitter med mobilen i handen? Annars, vad är poängen?
Man behöver inte tro på folk, låter det osannolikt och har man kanske inte världens bästa belägg kan det uppfattas som att man pratar skit, men återigen, vad är poängen med och skriva att någon snackar skit? Vad får man personligen ut av det? Att dessutom kontra med att man legat med Paris Hilton, käkade en Nokia N8 till frukost och redan sitter med utvecklingsplanen för SGS3... kom igen grabbar!
"Men ååååhhh, lägg upp en bild då så skall jag vara tyst! Ingen bild och du klassas som en skitsnackare, så är det vännen, jäkla troll, bajs på dig".
För det första så hade jag personligen varken lagt tid eller energi på att tillfredsställa några okända människor på ett forum med ett foto på min mobil. Min energi går så långt till att jag nämner det, sen får folk göra vad de vill med det påstående de fått. För det andra, ett vattentätt bevis vore det endast om han besökte er alla personligen och visade upp den faktiska produkten. En bild säger ni? Ge mig 10 minuter med Photoshop och jag kan manipulera in jultomten som står på Sveavägen i Sthlm med en "Swedroid-skylt" i ena handen och ett halsband bestående av 10 st Optimus 2X i den andra. En bild är väl så långt ifrån ett bevis man egentligen kan komma med tanke på dagens teknik.
Återigen, jag hade själv inte lagt min personliga tid på att bifoga massa skit, ta det för vad det är, sanning eller inte sanning, vem vet, men tjafsa inte om det. Tillfredsställd eller inte, du får inte DIN mobil tidigare.
Och slutligen, varför skulle det vara osannolikt att lägga 10.000:-+ på en mobiltelefon? Någon som sett lyxfällan? Jag har vänner som lägger 90% av sin nettolön på "onödigt skit". Varför? För att de har maniska köpbeteenden eller bara ett överstarkt intresse och låter detta ta överhanden. Samtidigt finns det säkerligen även miljonärer eller för den delen miljardärer som inte ens skulle anse ett SL-kort vara värt att införskaffa. "Pfffh, för dyrt, jag går".
Det personliga ekonomiska beteendet har absolut ingenting att göra med vad man tjänar.
Så, då har jag sagt mitt.
Grattis bodyshot, vi andra, ja vi väntar!
Click to expand...