Jag kommer precis från MediaMarkt Högsbo där de hade ett visningsex!

Jag pillade febrilt i ca 20-30 min, och jag kan hålla med om att det var minimala microfrysningar ibland när man bläddrade mellan hemskärmarna, men inget störande. Appdrawern och i inställningarna däremot flöt det på som på iPhone, helt utan microfrysningar! Program öppnades blixtsnabbt, helt utan fördröjning. Den kändes på det hela taget mycket rappare än t ex Nexus S.
Däremot kan jag tycka att Samsung med Nexus S hade lyckats bättre med kameran. När jag rörde på telefonen samtidigt som jag tog kortet så blev bilden skarpare med Nexus S än med O2X... Men O2X har å andra sidan många fler kamerainställningar än Nexus S.
Tangentbordet var jag positivt överraskad av på O2X! Det var stora tangenter och man kunde skriva blixtsnabbt utan att trycka fel! Väldigt likt iPhones tangentbord.
Hela mobilen andades kvalitet, den lilla rundningen på kanterna av skärmen gjorde sitt också, riktigt snyggt! Den kändes tunnare än jag trodde den skulle göra och den lilla upphöjningen för kameran var minimal, märktes knappt av, jag trodde den skulle vara mer utmärkande...
MM Högsbo skall få in den på måndag enligt leverantören, Bäckebol kunde inte ge något datum alls (men de sa att de skall få in 10st, när den väl kommer in),lite märkligt med tanke på att de har samma leverantör... Men jag bokade den på båda butikerna, för att vara på den säkra sidan...
Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Click to expand...