efter en dag på jobbet med telefonen måste jag säga att de är riktigt smooth.
Storleken är inget som direkt besvärar mig, klart att man kan tycka att raden med de "fasta! knappraden om man nu skall kalla den för något kunde varit något mindre, men allt är ju subjektivt. några mm kunde man kapat faktiskt nu när man håller i den. vikten är inget problem överhuvudtaget, greppet är också bra.
lås appen är annorlunda, inget som besvärar en vane sak.
hastigheten på den är snabb, inga lagg tycker jag.. klart jämfört med milestone och tytn II (nu när jag har fått vänta oliiidligt länge) så är det ju en klar skillnad. om det är första gången man startar programmen så tar det lite längre tid, men de program som du frekvent använder startar väldigt snabbt.
letar efter en bra mediaspelare (kom gärna med tips) för att prova Hmdi funktionen.
LGs facebook app är inget som jag har provat då det enligt swedroids rec inte var något att ha. helst av allt hade jag ju velat ta bort de program som jag inte använder för att ge plats åt andra.
när jag provar att se om det finns någon uppdatering, måste jag tydligen göra detta genom wlanet, vilket är konstigt, när jag sedan är ansluten får jag något fel meddelande att "fel på autensieringen", hur kommer detta sig, inget det står om i instruktionsboken.
har även försökt att aktiver divdx, vilket jag inte förstår riktigt hur man skall lösa. enligt telefonen skall man gå in på någon hemsida men där finner jag ingen vidare information på hur jag skall aktivera produkten, någon som vet.
jag har inte provat hörlurarna, skall göra detta senare. och återkommer.
den jag köpte (från en dansk) var köpt genom 3 i danmark. det enda som jag såg var att startsidan var 3, inget annat, så det verkar som 3 har rätt då de säger att den inte är brandad, so no worries.
jag vore tacksam om lite tips på:
- att aktivera divdx
- bra mediaspelare
- ett minnes kort, lutar mot 16 gb men troligt är att det blir ett 32, vilket skall man välja? kom gärna med förslag.
sedan undrar undrar jag även vad man skall köpa för tillbehör, finns det något skal, typ iphone eller är det klisterlappar som gäller?!
nu var detta kanske ingen detaljerad recension, men dra ett pm eller skriv något så skall jag försöka svar på det.
fortsatt trevlig kväll!
Click to expand...